divendres, 14 d’octubre del 2011

ELS NENS I NENES DE 2n

Els nens i nenes de la classe dels ametllers ens presentem:


Em dic Aroa i tinc 7 anys. Visc a l'Alzineta i m'agrada anar amb cavall.


Em dic Farah, visc a Rodonyà. M'agrada jugar amb els meus amics.


Em dic David i visc a La Joncosa del Montmell. Quan sigui gran vull ser policia.



Em dic Monica i visc a La Joncosa del Montmell. Sóc germana del David i el Robert. M'agrada jugar a l'ordinador.



Em dic Robert i visc a La Joncosa del Montmell. Quan sigui gran vull ser bomber.



Em dic Leire, visc a l'Alzineta i m'agrada jugar a bàsquet.



Em dic Alba, visc a Montferri i m'agrada anar amb cavall.Em dic Àlex, visc a Rodonyà i m' agrada jugar a bàsquet. Em dic Sergi, visc a Rodonyà i m'agrada anar amb cavall.Em dic Emma, visc a l'Alzineta i m'agrada jugar a bàsquet. Em dic Anna i sóc la mestra dels alumnes de la classe dels ametllers.

1 comentari:

  1. Però que guapos i guapes esteu! Us heu presentat molt bé, una abraçada molt forta a tots i totes i... Com no a l'Anna!

    ResponElimina